Buty piłkarskie – korki

Kiedyś nikt nie stawiał na markę butów i nosiło się po prostu to co się podobało. Aktualnie jednak świat zmierza w kierunku takim, gdzie wszystko musi być markowe. Co prawda nie zawsze można powiedzieć, że cena idzie z jakością, ale zawsze można rzec, że cena idzie z marką. Jeśli widzimy drogą koszulkę ze znaczkiem znanej marki, to jeśli zdrapiemy tylko i wyłącznie tę markę to ta sama koszulka będzie 4 razy tańsza. Niektórzy powiedzą, że tylko markowe ubrania, bo lepsza jakość ale jest to niestety nieprawda i markowe ubrania jedyne co mogą dać to prestiż.

Ubrania po gwiazdach?

Dzieje się tak, że jeśli jakaś znana osoba ubierze coś to potem cały świat szuka sklepu gdzie zostało to kupione i zamówienia wzrastają. Dlatego firmy tak bardzo chcą żeby znani ludzie nosili ubrania właśnie ich marki, a nie konkurencji, Prosty przykład to Cristiano Ronaldo i jego korki Nike Mercurial, które wywołały ogromny skok popytu właśnie na te buty, przypadek? Co prawda, akurat korki marki nike są wykonane z dobrej jakości, ale także cena ich jest dość wysoka. Jednak co by nie mówić większość z nas zakupiłaby właśnie ten model, ponieważ widzieliśmy go na nogach jednego z najlepszych piłkarzy na świecie.

Jak widać reklama butów opiera się na tym kto, gdzie, kiedy je ubierze i czy będzie to osoba bardzo znana, czy może dopiero próbująca wejść na rynek showbiznesu. Jest pewne, że taka reklama działa i bardzo często jest ona motorem napędowym do kupowania rzeczy droższych, niż byłyby gdyby nie nosiła ich znana osoba.